090308

Hejsan bloggen!!
Har ju varit lite off känner jag men i allafall här är min helg!

Fredag:
Började med att jag försov mig till kvart i åtta (då jag skall åka hem ifrån....) så kom nästan en timma försent.. Men det gjorde inte mig något... Men men supppersnällasilver SARA hjälpte mig med designen på min blogg. (hoppas ni gilla`t). Sedan åkte jag hem och hade dressyr träning som gick fett bra!! ÄLSKAR MIN HÄST OCH TRÄNARE!!!!!! sedan var det ut och käka med Pappa HAHAHA det blev pomes till mig och Kebab till pappa men det var gott!!! Efter vi hade ätit åkte vi och hämtade Lin (<3). Pappa dumpade sedan oss vid coop, där köpte vi energi dryk och godis sedan gick vi till bowlingen!! Vi behöver inte säga vem som vann för det var inte jag...... SURT!!!!! Men men kul var det OCH LIN DU ÄR BÄST<3 När vi gick till stationen från bowling hallen mötte vi en snygg kille som ville att vi skulle med till Rumpan men det gjorde vi inte.. Säger som LIn, CUTCUTCUTCUT på att vi inte tog hans nummer............CUTCUTCUTCUTCIT.........

Lördag:
Började med att jag sålde GT vilket gick bra för en gång skull!! sedan var det hem och äta och sedan RIDA<333333 Vilket gick mkt bra ÄLSKAR ALLADIN MEST AV ALLT I VÄRLDEN<333333. Sedan blev det bowling (igen) Med Lin och David. Lin vann även där men jag komm tvåa!!! HAHA David var inge bra!!! Elin var med men bowlade inte.. Men det var mkt kul att ha med henne!! Efter bowlingen åkte vi någonstans (någon gård-....) där var vi i en halvtimma typ Lin och David körde singstar HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA.... Där mötte vi även Wow - Jocke och någon annan som jag inte minns namnet på men tror det var Oskar...... Efter vi hade träffat dom åkte alla hem till David. Där kollade vi på en as äklig film... Kissade nåstan på mig... Men men vi satt/låg i en säng alla och jävlar vad varmt det var.. Eller nej inte alla utan WoW-Jocke (stackarn) fick sitta på golvet.... Efter vi hade kollat film så var klockan typ ett/halv ett. Så då bestämmde vi oss för att dra hem.. Och jag skulle åt andra hållet.. När jag sedan kom till  Mariedal Macken så kommer det ut typ 3 fulla killar som bara skriker och vill att jag skall stanna och jag blir livrädd och bara skriker och kör ut till andra sidan vägen.. JAG HATAR ALLA FULLA JÄVLA FITTOR SOM TROR ATT DOM ÄR NÅGOT............. men men förutom det så var detta en mkt lyckad kväll!!! TACK <3


MY LOVE<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0