090305

Godmorgon alla underbara:)
Hoppas att ni har haft en skön morgon! Det har jag!! Gick upp och kollade håret och fyyyyyy bläääää men det fick bli att luggen åkte bort bara..
Men men jag har nu ingen kamera eftersom att min gammla är sönder. Men jag och mamam skall spara och köpa en mindre system kamera. Hoppas att vi hittar en snart. Men men vad skall ni göra idag då??
Jag skall ha IUP-samtal med Monica.. Jippie....... men men efter det skall jag vara ledare men efter det skall jag RIDA<33
I morgon skall jag och Lin<3 nog bowla och alla vet ju redan att jag kommer VINNNAAAAAA!!! men vi får se!!

Kommer blogga mera sedan men ni får ha en underbar dag så hörs vi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0