i skolan

Hejsan alla glada:)
Denna dagen började inte bra.. Moppen cpade så mamma blev tvungen att köra mig. Sedan så komm jag till skolan en halvtimme försent.. Men men det gjorde inte mig något, eftersom att vi har samling i en halvtimme på morgonen och där gör vi ändå inget.. Men men idag skall jag rida (<3) sedan skall jag på bio med LIN (<3). Vi skall se någon film som jag inte kommer ihåg vad den heter. Men ja, nu skall jag inte göra såmycket kommer väl att sitta vid datan jättelänge eftersom att lärarna inte märker något ändå.. Men ja.. Jag får ´skriva mer sedan när jag kommer på något medans jag sitter vid datan eller när jag kommer hem. 

Vad skall ni göra idag?

Bill<3
 

Kommentarer
Postat av: Anna ;D

Heeej du. Din maössa är klar men med det garnet jag fick räckte inte långt :/ Det blev en rätt liten mössa. men när vill du ha den?

2009-03-03 @ 21:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0