F-13

Hejsan alla!!
OKEJ..... min dag har varit bra vaknade med en liten måilla kännsla men den försvan när jag hade vaknat ordentligt.. Bästisen sov ju här i natt och det var fett mys. Igår så bowlade vi och gissa vem som VANNNNNNNN (JAGGG. ) Men i allafall så efter vi hade varit och käkat pomes på trekanten så åkte jag hem och red ut med Monica:) Sedan hade jag blivit övertalad att gå på Fredagen den 13 med Bästis och jag hade ingen aning om vad som väntade.. Det var fett läskig sket nästan på mig:P Men den var bra också. Jag kan ju säga att FOLKET, DENNA FILMEN MÅSTE NI SE!!
I mon blir det gbg:)
Kommer blogga i mon så kolla in här då med!!

Vad har Ni gjort idag ??

YOU MADE MY DAY<33333 ICH LIEBE DICH FÜR IMMER UND EWIG<33

Kommentarer
Postat av: Helena! :)

HEJ BBY! :D



Fett fin blogg du har :)Läser den varje dag! :D:D

Ville bara säga att jag börjat blogga igen! :)



Bloggen heter: heelenab.blogg.se :)



Kyssssar <3

2009-02-13 @ 09:18:49
URL: http://heelenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0