Bloggar igen!!

Hejsan alla igen!
Har inte kunnat blogga på jättelänge eftersom att datan har haft virus och såa har det tagit jätte lång tid för att få den som normal igen. Men men hur har ni hafte det ?
Jag har hafte fullt upp med hästen eftersom att jag tränar nu för att börja komma ut och tävla. PÅ lov veckan gjorde jag inte så mycket ridit och så bowlade jag med Lin. Vi kollade även på fredagen den 13 jävlar vad rädd jag var.. Men iallafall, den 20 februari var jag och mamma på GBG HORSE SHOW hela dagen!! Det var jätte kul och det bästa med hela showen var själklart JAN BRINK OCH BRIAR (<3) dom var fett underbara. Men hoppningen och allt annat var hur roligt som helst så vi bestämmde oss för att beställa bijetter till alla dagar nästa år hoppas bara att det blir så.
Idag skall jag vara ledare, ja just det ja, jag och Lin har börjat på ledarutbildningen som jag kanske har skrivit förut. Jag skall igentligen vara iskolan nu men jag orkade inte jobba där så jag åkte hem och jobbade här istället. Eller ja *jobba*, kollar andra avenyn. Men jag har gjort ett matte tal så lite duktig är jag allt. Jag har typ inget mer att säga men jag hoppas att jag bloggar igen  fast i kväll då:)
 
Men ni får ha det så bra så hörs vi!!

Vad skall ni andra göra i dag och vad har ni gjort under lovet och så:)??
TOKIO HOTEL<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0